en massa skit


Hej på er.. Ööh ligger i sängen just nu och gör typ ingenting. Har precis käkat och jag vet att klockan är typ över barnet men det struntar jag i just nu. Är inte alls trött och det blir en tidig morgon imorgon så måste försöka sova MEN dum som jag är, så lägger jag mig i sängen när jag kommer hem från skolan och slocknar. Eller jag åt faktiskt nutella också innan men somnade efter det. herregud, var helt slut. Kände att jag kunde ta en liiiiiiten tupplur men ne, blev typ 4 timmar. Lyckat.
 
Imorgon blir det ju skola igen, fick reda för ca 2 timmar sen att en redovisning av vår praktikplats på Akademiska ska vara gjord. Aa jo tjena. Har inte gjort ett piss. Så drygt när sådant bara dyker upp. Jag visste verkligen ingenting. 
That's why jag just nu håller på att drukna i mina egna tårar, lol. 
 
Ska kolla lite family guy nu och sedan försöka sova.
Hoppas ni haft en fin dag.


Kommentarer
Postat av: Bellefix

Det låter lite små surt. Men ta ett djupt andetag bara, försök tänk att det inte är hela världen utan en dag som kanske kommer kännas piss och bitter, men att de kommer komma fler som är desto bättre. Du får försöka vifta av det från axeln och inte tynga ner dig för mycket!

Svar: <3
Evelina Eliasson

2015-02-23 @ 21:38:58
URL: http://bellefix.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0