Mornin' saturday

Äntligen vaknat och ska snart upp och övningssköra. Jag var ju på fest i alunda igår hos fina Linnea med Pauline som jag inte träffat på evigheter. Var så himla kul att träffa den bönan, känner att jag måste träffa henne oftare. Det ger mig flashbacks från 8:de klass. Då hängde vi så ofta, hon är så himla snäll!!

Idag så står övningskörning på schemat så ja, övningsköra det blir. Är himla trött men måste ju eftersom det är strax för uppkörning.
Guuud vad jag behöver det där körkortet alltså....





Kommentarer
Postat av: Patrik

Hej,


Jag driver sveriges mest nerladdade körkortsapp för iPhone/iPad som heter Ta Körkort och såg att du håller på att plugga körkortsteori och övningskör. Spännande!

Det är ju poppulärt med tävlingar i bloggar. Om du vill skulle du kunna få ha en tävling i din blogg där du lottar ut appen till 5st läsare. Du kommer naturligtvis få appen gratis.


Läs mer om appen här: https://itunes.apple.com/se/app/ta-korkort-korkortsteori-for/id808891775?mt=8


Om detta är någonting för dig så kan du höra av dig på [email protected] så pratar vi vidare.

MVH

Patrik

2015-03-12 @ 23:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0