PRO-tema?

 
Sitter och kikar på lite PRO teman och jag har verkligen fastnat för detta tema. Tycker det var såhär skönt stilrent, en snygg header till denna design och poff, there you go! Jag har det här temat på prövotid i en månad så får se hur jag känner sen. Känns lite väl onödigt att köpa ett tema för pengar liksom, jag har inte direkt dem poängen som behövs heller för att kuna "köpa" teman för bloggpoäng.. Japp, This struggle is real. 
 
Men tycker ni inte att det här ser mer fräscht ut än min design innan? Jag tycker verkligen om när det är såhär "rent". Och vitt. 
Hm, ska nog sova på saken. Så får vi se sen vad som händer. Jag kanske har vunnit på triss om en månad så att jag kan köpa det, man vet aldrig!
Haha, ne hoppas att ni sover gott inatt så hörs vi imorgon!


Kommentarer
Postat av: milina.blogg.se

Gillar den! Men tycker ändå pro-teman är rätt tråkiga och opersonliga!

2015-02-28 @ 00:01:54
URL: http://milina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0