redbull innan man ska sova

Hej på er.
Sitter just nu och dricker redbull, kikar youtube och känner mig allmänt trött på allt. Den här fredagen har inte varit speciellt skön alls. Visst var det jätteskönt att komma hem från skolan och känna att det är fredag men det kändes liksom "aha". Lite konstig känsla. 
När jag kom hem så försökte jag sova en stund men gick sådär då med katt var överallt och ingenstans, hon skulle ligga framför datorskärmen och så vidare, så nej. 
 
Jag läste igenom mina senaste inlämningsuppgifter och herregud... Min lärare kommer ju skratta åt dem, har gjort helt fel. Men jag tänker aldrig på sånt när jag väl sitter och skriver uppgifterna, tycker att vid just den punkten så känner jag "om jag inte får A och en guldstjärna på detta så..." Men sen när jag läser uppgifterna en andra gång så märker jag varför jag endast får ett E på alla uppgifter, dock är jag nöjd med det! 

Skulle vara så besviken på mig själv om jag var som alla andra i min klass t.ex. som ska hålla på och ba "vad fick du på provet?" och sen så frågar man inte tillbaka så ska dem ändå säga vad dem fick, för att få bekräftelse om att dem varit bättre än en själv. SÅ typiskt. Och det är alltid jag som blir drabbad utav det då jag är den ända E-eleven i klassen. Ja, ni förstår säkert the struggle...
 
Borde försöka sova, fast jag precis har druckit en redbull, men känner mig så otroligt ledsen.. Och allt känns bra med huvudet på kudden!
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0