Stöd för hemlösa katter

Godmorgon underbara lördag! 
Jag vaknade för ca 10 minuter sen så har precis tagit ner datorn och lagt den i knäet så nu sitter jag och kollar lite youtube klipp!
 
Pappa kom in och väckte mig och frågade varför jag låg och sov? Haha, standard.
Vi skulle nämligen ut och övningsköra idag men jag kan inte eftersom jag är helt slut och måste plugga.
Han kom dock in och lämnade en kalender åt mig som stödjer hemlösa katter. 
 
Pappa beställer alltid typ 10 stycken kalendrar för att pengarna går till dessa hemlösa katter, plus att kalendrarna är fyllda med massa små katter plus att det står en liten berättelse om varje katt, åå är så glad att jag fick en!! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0