hemmadag

 
Det fick bli en hemmadag för mig idag då jag inte sovit något sen klockan ett inatt. Vaknade med världens halsont, alltså så fort jag ens öppnade munnen så gjorde det så ont att jag höll på att spricka. Försökte dricka vatten för trodde att jag typ var torr i halsen men det gick ju åt helvete, det brändes som fan så vet inte om det är något om halsbränna eller något? Kan inget om sånt där... 
Jag gjorde iordning lite te igår kväll medans jag kollade lite på tv så eftersom jag inte åt något så var jag så himla hungrig imorse men på grund av halsont så har jag knappt kunnat äta något. Har druckit lite blåbärssoppa, så det får funka under dagen.
 
Jag undrar ifall cola kanske skulle göra det bättre för stunden? 
Jag menar, kolsyran kanske stöter bort den där stickande smärtan då det sticks av att dricka mycket läsk? Låter detta logiskt, haha låter skit korkat men tänker ändå testa. 
Hoppas ni har en fin måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0