känner mig ovanligt social

 
Hej på er. Jag hoppas att ni har haft en bra dag idag än så länge. Jag har väl haft det lite sisådär. Har haft ont i huvudet och varit supertrött hela dagen. Har spenderat den mesta tiden i sängen, ovanligt? Ne, tror inte det. 
Har hur som helst spenderat tiden i sängen, framför datorn med en ostbågspåse bredvid mig. Finns det bättre sätt att spendera en söndag på? Jag svarar nej på den frågan! 
 
Nej, men back to the title. Jag sitter nere vid matbordet just nu och skriver. Brukar inte göra det, men det kändes bra att göra det då jag är ensam hemma med mamma och pappa. Min bror följde med min syster hem idag när hon åkte hem. 
Känns ganska bra att sitta här faktiskt, har precis visat mamma mina kläder jag beställde igår. Glömde säga att jag klickade hem en byxdress också som jag ska ha på vår studentkryssning, wooaaah!!! Kan ju säga att jag inte har några pengar kvar, men så värt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0