kvällen/natten i wakefield


Jag lånar denna bild från nattklubben Kooky, där vi spenderade hela natten. Jag kan på riktigt hålla min högra hand på hjärtat och säga, vilken kväll, vilka stjärnor till människor. 
Vi spenderade kvällen hemma hos mig och min värdfamilj och sedan drog vi till en pub i väntan på taxi. Redan på puben så hade vi riktigt kul, alla var på så himla bra humör, jag hade dock världens huvudvärk men just då så sket jag i det fullständigt. När vi kom till nattklubben så var det tomt, vi började liksom tveka på ifall vi hade valt rätt klubb då den här var rätt ny i stan, vi gick en sväng på toaletten och sen när vi kom ut igen så var det smockfullt med människor. Jag och Ebba går direkt till baren och drar fyra tequila shots, dem kunde jag leva på hela kvällen. Tyvärr så bestämde priserna på alkoholen mitt beslut ifall jag skulle köpa mer eller inte, jag köpte mer. En cider kunde gå på 15 kr. Det var galet, galet gott också. Testade alla sorters olika ciders som jag aldrig hade sett förut. En cider som hette "älska" var min favorit, den kom också från Sverige och jag har aldrig sett den förut. Den var sjukt förbaskat jävla god. 
 
Den här kvällen/natten kommer jag kunna leva resten av mitt liv på. Alla dessa människor som har lika fina personligheter som stjärnorna är fina på himmelen en sen vinternatt. Jag älskade den där kvällen, den var så bäst. Allt var bäst, alla var bäst! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0