york

 
Som sagt, här kommer lite bilder från York. Det var så himla fint där, dock svinkallt men man överlevde hyffsat. Först när vi kom dit så gick vi runt med lärarna och några utav värdfamiljerna och sedan fick vi egen tid. Vi strosade runt i typ alla klädesbutiker vi kunde hitta, jag köpte mig en tjocktröja eftersom jag fryser konstant här. Dem har skitkallt i husen och sen så är det svinkallt ute också. Tjocktröjan kommer behövas, haha. 
Detta var dock inte alla bilder, dem får komma in i ett annat inlägg. Minneskortet slutade funka så får fixa det på något vis!


Kommentarer
Postat av: studentmaten.blo.gg

Wow, vilken fin stad!

2015-03-15 @ 21:14:07
URL: http://studentmaten.blo.gg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0