ett prov kvar

 
Jag kom hem ca halv sex idag och lade mig i sängen direkt och jag ligger fortfarande kvar. Jag måste verkligen plugga för imorgon så skriver jag mitt sista prov innan vi åker till England och jag måste klara det. Men just nu känns allting piss. Jag orkar verkligen ingenting, min kropp säger ifrån, mitt huvud säger ifrån. Min kropp låser sig totalt. Mitt huvud säger att det okej att ligga kvar i sängen en kvart, sen igen "ja men en kvart går bra" fast jag egentligen borde börjat direkt när jag kom hem. Hur gör man? Vad ska jag göra för att lyckas ta mig upp härifrån och plugga? Jag ligger ju så himla skönt här nu. Skit också.
Jag har inte ätit någonting heller, jag glömmer fan allting nu. Åt ingen middag igår heller, just pga allt detta jävla plugg som tar upp ens kvällar. 
Tänkte också idag "jo men det fan bli skönt att komma iväg, slippa plugg och så" Kommer jag slippa plugg tror ni? Nej. Jag måste ta med mig min dator och plugga på mitt jävla gymnasiearbete medans jag är där. Måste jobba matematik också. Livet alltså. Just nu känns det som att jag springer mot väggen i en rasande fart och att ångesten bara skrapar inombords för att komma ut ur detdär lilla rummet som jag låst in den i. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0