en sovmorgon

Godmorgon på er, har ni sovit gott? Jag hoppas det. Jag har sovit skönt, tyvärr somnade jag runt halv tolv igår. Hatar verkligen när det händer för då vet jag att jag inte får sova så länge jag vill och behöver sova och det resulterar i att jag är jättetrött nu. Vill verkligen somna om och bara ligga i sängen hela dagen men ne, tyvärr så går det inte. 
Vaknade utav att solen sken in i mitt rum, super skönt. Mår så bra när det är sol ute, bara värmen som saknas sen är allt on point.
 
 
Ligger hur som helst nu och kollar på Pewdiepies samling utav skräckspel, har sett den här listan flera gånger men tröttnar aldrig. Tycker det är så himla kul att kolla på. 
Kom på nu också att jag skulle ålt med halv åtta färjan. Kuuuul.... Aja, fick en sovmorgon på köpet. 


Kommentarer
Postat av: Oslofru

Godmorgon! Hoppas du får en strålande fin dag! :)

Svar: Detsamma!! :)
Evelina Eliasson

2015-03-24 @ 07:50:09
URL: http://www.oslofru.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0