i skolan

Sitter i skolan just nu och väntar på att resten utav klassen ska komma tillbaka från ett möte. Vi andra sitter bara och väntar på att tiden ska rulla fortare så tog mig tiden till att blogga så länge. Man får ju passa på medans man har tiden, eller hur?! 
Det är en skön dag idag känner jag, för mig iallafall. Vi slutar tidigare, skönt väder ute. Eller ja, det var fint väder.. Kikade ut nyss och såg att det snöregnade. Okej, tar tillbaka allting, dagen suger. Fan, det var ju fin sol imorse och skönt ute. Men jag ska inte klaga, det kommer en morgondag också! 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: väderkarta.se - Klart Väder

Dagens väder: Ytterligare en solig dag i norr
I dag blir det klart väder i stora delar av Norrland utom längst i norr där ett snöfall vandrar förbi under dagens lopp. I söder fortsätter det att vara en del moln och det kan på sina håll bli tal om något regnstänk. Under kvällen och natten kommer sedan ett mer omfattande område med blötsnö in från sydväst.

2015-03-25 @ 12:38:54
URL: http://vaderkarta.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0