mellanmål

Kom hem efter skolan tidigare så sprang in i affären och köpte med mig nutella och två små energidrycker. Är så himla trött men vill inte sova nu för då kommer jag inte kunna somna ikväll. Köpte faktiskt en energidryck till min bror också. Det fick bli en nutella burk som fick följa med mig hem. Har inte ätit det på länge så det passade utmärkt. Så gott och så välbehövligt. Nu ska jag ligga i sängen en stund och bara ta det lugnt och sedan ska jag nog börja göra mitt gymnasiearbete. Fy, men något som måste göras. 
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad ska du göra på ditt gymnasiearbete?

Svar: Jag skriver om en dag från min praktik på akademiska!
Evelina Eliasson

2015-03-24 @ 14:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0