new design

 
Yes, nu har jag äntligen bytt ut det där PRO temat igen. Skönt. Började tröttnade jättemycket på det där tråkiga temat då jag inte kunde hålla på och smycka det hur jag själv ville, förstod ingenting. Men visste inte heller hur eller vad jag skulle göra då koderna var helt knäppa. Hörde av mig till blogg.ses kundservice men dem sa bara att jag skulle testa en annan domän, palla. Böt hellre nu tillbaka och till en annan design. Jag har inte gjort designen, jag önskar dock men ne! ÅÅ, blir alltid så glad när designen byts ut, allt blir så nytt och fint. Ska försöka fixa en bättre header bara, sen sitter allt i en smäck. 
 
Det var det sista för idag, nu ska jag sova. Blir tidig morgon imorgon. Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0