blogglista part two

 
1. Vilka är dina närmsta vänner? Linn & Alma.

2. Vilken färg har du på dina trosor just nu? USA

3. Vilken färg har du på din BH just nu? Har ingen på mig

4. Vilket är ditt favoritnummer? 7

5. Vad var det senaste du åt? mint krokant

6. Om du var en krita, vilken färg skulle du vara då? typ pastell rosa eller ljusblå

7. Hur är vädret just nu? Vet inte, kolsvart ute. Ganska kallt ute skulle jag gissa på

8. Vem var den senaste personen du pratade med i telefon? Min syster

9. Vad är det första du ser hos det motsatta könet? Men vadå? Ser liksom första ögonblicket eller "som en partner"? Om det är liksom första blicken så är det nog kroppen, sen håret.

10. Favoritdag?  Fredag

11. Favorit TV-program? Family guy eller scrubs

12. Har du några syskon? Japp, en äldre syster och en äldre bror

13. Längd? Vet fakiskt inte, 1,69 kanske

14. Hårfärg? bajsbrun

15. Ögonfärg? bajsbrun

16. Använder du kontaktlinser? Neeeeee

17. Favorit högtid? Halloween och Lucia

18. Favorit månad? Juli eller augusti

19. Har du gråtit någon gång utan någon anledning? Hm, nej. Tror inte det! 

20. Vilken var den sensate filmen du såg? Fifty shades of Grey

21. Favoritdag på året? midsommar eller nyårsafton

22. Är du för blyg för att fråga ut någon på dejt? Det är jag säkert, har aldrig testat

23. Kan du stå på huvudet utan att luta dig mot något? Kan sätta min högra hand på att jag inte kan det. Är dålig på allt

24. Kramar eller kyssar? Kramar

25. Choklad eller vanilj? Choklaaad

26. Har du tattueringar? Japp, två stycken

27. Vad lyssnar du på just nu? Im gonna show you crazy - Bebe Rexha

28. Är du kär i någon kändis? Ne, eller räknas crusher? isåfall typ 40

29. Vilka böcker läser du just nu? Finns inget tråkigare än att läsa, så ingen

30. Piercingar?  Fem om man räknar med dem i öronen, annars två

31. Favoritfilm? Oj, detta är så svårt. Måste nog säga titanic. 

32. Ditt favoritfotbollslag? Kollar inte sport så inget

33. Vad gör du just nu?  Skriver detta, samtidigt som jag kollar instagram samt twitter från le phone

34. Smöriga, naturella eller saltade popcorn? Smöriga, men bara dem man får från biosalonger. Kan inte äta egna popcorn man har haft smör på. Euw.

37. Hundar eller katter? Hundar

38. Favoritblomma? Rosor, eller typ blåsippor

39. Har du blivit påkommen göra något du inte får göra? Tror inte de

40. Har du en bästa kompis i det motsatta könet? Skulle nog säga Joel eller Kim

41. Har du älskat någon nångång? eh aa

42. Vem vill du träffa just nu? Ingen

43. Är du fortfarande vän med folk från skolan? Ja, har inte slutat där än hehe

44. Har du någon gång skjutit med en pistol? Nix

45. Gillar du att flyga med flygplan? Nja, njuter väl inte av de men är inte flygrädd

46. Höger eller vänster-hänt? Högerrrrr

47. Hur många kuddar sover du med? 3, två under huvudet och en på sidan av kuddarna som jag kan rulla över till

48. Saknar du någon? Jappp

49. Lyssnar du på radio? Nej, aldrig. Om den inte är igång i bilen då.

50. Är det någon som du är avundsjuk på? Ja jättemånga. Jätteavundsjuk på typ Bill Gates. Hur skönt skulle det inte vara att bara vara så jävla smart, komma på en grej och sedan ha miljarder på kontot? Är avundsjuk på alla som kan matte lika bra som jag käkar nutella. 


Kommentarer
Postat av: Wilma Ahlborg

Älskar såna här listor! Superfin skjorta har du också, kramis

Svar: Åå va kul, tycker det är bra att dem finns, ett säkert kort om man inte har inspiration till något "skriv" inlägg!
Och det är faktiskt en onepiece jag har ;)
Evelina Eliasson

2015-02-26 @ 19:35:51
URL: http://wilmaahlborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0