godnatt från me and mah doug

 
En sak som är så drygt med morgondagen men ändå så himla skönt är att jag börjar ett. Hur drygt egentligen? Slutar halv tre. Hade ju så mycket hellre börjat nio och slutat halv tolv. Så mycket skönare att komma hem tidigt, speciellt på en fredag. Men jag får tänka så, äsch det är fredag, vad spelar det för roll. Du får sovmorgon så tyst. Haha!!
Men faktiskt, eftersom jag åkte hem tidigt idag från skolan så somnade jag direkt när jag lade mig i sängen och sov ca tre timmar så är ju super pigg nu, därför gör det ju ingenting att jag är vaken till typ tolv, hur bra?!
 
Alltså, jag är så jävla dålig egentligen. Jag gjorde ett prov typ förrförra veckan i psykologi som jag inte kunde ett piss i men skrev så gott jag kunde. Imorgon ska jag komplitera fyra frågor, ingen big deal men eftersom jag inte hade med mig någon väska idag och att jag åkte hem tidigt så glömde jag ju helt bort att ta hem boken eller häftet som vi fick med till provet. Hur lyckas man? Är det bara jag? 
Blir så trött på mig själv ibland. 
 
Gud va Theo är ful på den här bilden, haha. Han ser ut som en orm!!!!! :( Lyckas aldrig.... 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0