Jag önska att jag kunde säga förlåt och mena de

Godmorgon, har ni sovit gott? Jag hoppas det!
Ligger hur som helst i min säng nu, har lagt datorn på magen och kollar pewdiepie. 
 
Jag tänkte på inlägget jag skrev igår, om min klass. Jag vet att jag skriver mycket om min klass, och ibland inte så snälla saker, jag vet att vissa av dem tar illa upp men jag måste faktiskt få skriva och säga vad jag tycker och tänker. 
 
Min klass är så blandade personligheter så det finns inte och jag känner mig fruktansvärt ensam där, jag har ingen jag kan vända mig till om jag blir irriterad då jag inte har min klass där jag vill ha dem. Tjejerna är väldigt snälla samtidigt som dem alla kan vara väldigt väldigt elaka och tänka väldigt mycket på sig själva! 
Jag försöker verkligen att behandla andra som man själv vill bli behandlad men i klassen så funkar det inte så, man måste behandla andra som man själv blir behandlad. Vilket jag tycker suger. 
 
Jag trivs inte i min klass, vilket dem borde ha fattat vid det här laget. 
Jag är en väldigt spydig tjej om man ser mig i klassen, i skolan skiter jag fullständigt i allt och alla. För jag kunde inte bry mig mindre, men ibland känner jag att jag också kan gå för långt. Jag lägger ned alldeles för mycket tid på att hata, men jag trivs verkligen inte med tillvaron just nu, den är hemsk. Jag vill bara bort från skolan och bort från alla människor och lära känna nya. Men den tiden kommer väl så småningom.
 
Men om jag säger förlåt för det här så ljuger jag, för allt som skrivs här är sådant som jag tycker. 
Jag säger nu därför att tjejerna i min klass är snälla, dem kan bara vara a pain in the ass ibland. Och jag vet att jag inte heller är en pingla jämt, bara ibland! 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0