min plats just nu

 
Här har jag suttit i ca en timme men det börjar bli tröttsamt. Är jättetrött och mår inte alls bra. Är säkert för att jag är så himla trött. 
Jag känner att jag verkligen inte mått bra på senaste tiden, varken när jag är hemma eller i skolan. Ja, i skolan är det ju inge konstigt med att man inte mår bra pga allt plugg, människorna, lärarna och aa you name it. Men just såhär på helgerna, jag orkar verkligen inte göra någonting, jag isolerar mig totalt, sitter inlåst på rummet fast utan den låsta dörren, jag blir på dåligt humör, jag ligger jämt under täcket med datorn på magen och gör i princip inte ett skit och jag vet inte alls vad det beror på.
Undrar ifall det blir så för att jag släpper på allt när jag är hemma.. Låter skolan vara, låter läxor vara. Det ända jag tänker på är min säng och dator, typ. Jag gör ju inget annat.
 
Iallafall, nu har jag lagt mig i sängen under täcket.. Orkade inte sitta uppe längre haha, så nu ligger jag här och mitt ansikte brinner upp, funderar att gå ut på en promenad men kommer jag verkligen orka det?
Åå, känner mig också så less på allting.. Människor...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0