ouija

Hej på er. 
Häromdagen så såg jag på Swefilmer att den där skräckfilmen "Ouija" hade kommit ut. Filmerna som nyss gått på bio kommer ut jättefort där nu tycker jag, jag som tänkte se den på bio men det behövde jag ju inte nu. 
Jag bestämde mig för att kolla på den och jag kan ju säga att jag är glad att jag inte lade ner pengar på den filmen på bio, jag fattade typ ingenting. Hela filmen kändes så himla konstig och samtidigt var den lite overklig. Man såg spökena och det där lite väl mycket. 
 
 
Men självklart, jag känner mig inte så sugen på att spela anden i glaset något mer. 
Det gjorde jag jämt med mina syskon när vi var små ifall min syster hade någon kompis hos oss eller något, jämt spelade vi det. 
 
Nu i efterhand så har man ju hört att det inte alls är speciellt bra, att man faktiskt kan spela fel och råka få över "anden" till sin sida? Vet inte riktigt vad jag ska tro om de men, jag vågar inte riskera något haha!
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0