Runaway

Äntligen har jag slutat för dagen. Bussen går 16.25 från skolan så jag sitter lutad mot ett element som är super varmt och skönt medans jag skriver detta och väntar på mina klasskamrater.

Hur har er dag varit idag då?
Min har faktiskt varit lite till och från. Man känner verkligen när blodsockret sjunker. Så var det för mig idag. 
Har varit glad mestadels idag men några gånger har jag känt irritationen kommit krypandes. 
Det är så himla skönt och bra när man har pengar med sig, kan lätt bara springa och köpa en liten festis eller en macka så är man på benen igen, super skönt! Speciellt sådana här långa dagar.

Ne nu ska jag hem och sätta mig framför datorn och fixa klart lite inlämnigsuppgifter som ska vara klara imorgon. 
Sen fick jag reda på att vi hade en redovisning imorgon också.. Ååhh.. Toppen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0