Så kawaii

Godmorgon!
Eller jag hade då inte en godmorgon kan jag säga. Har sovit skit konstigt inatt igen, varit skit orolig och låg vaken halva natten och kollade på film i hopp om att lyckas somna framför den.
Tillslut gav jag upp och satte på family guy igen eftersom det är de jag somnar bäst till, enligt mig själv.
Inte fan kunde jag sova för de, klockan var kanske halv tolv. Jag låg fortfarande och vände på mig i sängen. Kollade på klockan och försökte sova, gick ju sådär.

Sitter ialla fall nu på färjan och ska åka till skolan, var nära på att sjukanmäla mig för att jag har fått så dålig sömn inatt, men eftersom jag har viktiga lektioner idag så passade det inte!

Har ni varit ute ännu?!
Jag cyklar till färjan på mornarna och herregud. Idag var de värsta vårkänslan ute. Jag kände hur hela kroppen sken upp för att de var vår ute, nästan. 
Jag valde faktiskt att ha converse idag, kanske inte det smartaste valet då jag tog svarta strumpor haha, men vem bryr sig?!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0