Stort f upptryckt i nyllet

Hej på er och godkväll. 
Herregud vad mina känslor har varit och hälsat på. Den här kvällen alltså.. När jag kommer hem från skolan så måste jag alltid kolla youtube klipp, läsa bloggar osv aa you name it. Jag kom hem klockan halv sex, maten stod i princip framdukad när jag klev in genom dörren. 
Jag åt och tänkte att plugget gör jag klockan åtta. Det var liksom inte så farligt, en uppsats som skulle in om folksjukdomar.

Satt och kolla på olika klipp och blev tröttare och tröttare, kollar på klockan och den är kvart i nio. 
Jag borde typ ligga redo i sängen nu för att sova..
Fick panik eftersom mitt arbete som jag redan påbörjat i skolan har försvunnit helt och att börja om på de jag hade skrivit, nej tack!
Jag tänkte först skriva om självmord men det var så jävla svårt att hitta statistik om det osv så valde depression istället. Började störtböla för visste verkligen inte hur jag skulle börja. Klockan var nu halv tio. 
Får ångest och typ måste dränka mig själv i min vattenflaska för att ens lugna ned mig, lyckas men mina paniktårar slutar ej. Sedan så hittade jag pappret om vad man skulle skriva och hur. Då flöt det bara på.

Dock vet jag inte om jag gjorde rätt, men det visar sig väl. Kommer säkert få ett stort F upptryckt i nyllet, haha!
Står iaf hur som helst just nu och borstar tänderna och sedan efter det så ska jag tvätta bort sminket!
Hoppas ni har haft en bra dag idag! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0