Trots kort skoldag - trött och deppig



Har kommit hem från skolan nu och jag kom hem i precis rätt tid innan jag typ skulle bryta ihop. Åkte ju bil till skolan, var glad och kände i kroppen att det här skulle bli en bra dag. 

Sen skulle tydligen några från klassen åka och kolla på bio (dem kom att de skulle göra det på typ 10 min) bland annat så skulle min skjuts till skolan också med och det satte mig som fan i skiten då jag inte tog med mig busskort då jag hade bytt jacka så den här jackan hade ingenting i fickorna så jag kände bara "nu kommer jag inte komma hem, kul".

Efter de blev jag skit grinig. Ville hem direkt fast visste dock inte hur jag skulle komma hem.. Hade lyckligtvis tagit med mig mitt betalkort för tänkte ju köpa med mig godis hem så hade verkligen tur att det låg där i innerfickan. 
Annars hade jag låst in mig på skoltoan och suttit där hela helgen. 

Aja, nu ska jag kika lite film och äta gott!


Kommentarer
Postat av: milina.blogg.se

Fin du är!

Svar: Åå tack och detsamma!! :)
Evelina Eliasson

2015-02-27 @ 17:48:48
URL: http://milina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0