Uppdatering: just nu



Såhär ligger jag just nu. Mår som bara den. Var inge trött alls och jag ska upp tidigare imorgon då jag inte har sovmorgon så jag gjorde iordning en kopp varm oboy, det brukar hjälpa för mig att bli lite lugn och lite seg i huvudet.

Men självklart när man liksom ligger sådär skönt i sängen, oboyen är perfekt, allt är asskönt. Ja, ska inte katten gå ut då, då? Jo, självklart. Och jag är rätt trött nu och hon brukar alltid vara ute i en halv timme till en timme den här tiden, varför vet jag inte så jag kommer låta henne vara ute, tills jag typ vaknar någon gång mitt i natten som jag alltid tycks göra.. 

Aja, nog på strunt!
Ska försöka sova nu så jag kommer upp imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0