Äckel dag


Sitter i vardagsrummet med Jenny, Sanna och Lovisa. Sanna och Lovisa kom till min värdfamilj för en stund sedan då deras är sjuk i (kanske) magsjuka. Så dem käkar här med oss idag. 
Iallafall, den här dagen har varit skit. Min praktikplats var en smutsig skithög. Den var super otrevliga, lät mig göra ALLT fast jag inte visste alls hur jag skulle göra eller hur man skulle hantera situationen. Dem va allmänt sura och elaka och nej jag klarade verkligen inte av det. 
När jag kom hem till min värdfamilj så möttes jag av en glad liten Jenny (dottern i min värdfamilj) och jag typ bröt ihop för jag var så himla arg och besviken på personalen. Plus att jag var så himla rädd att behöva gå tillbaka dit. Jenny gav mig en kopp te och ringde upp Christine. Hon är den som organiserar allt det här. Så allt löste sig så nu får jag gå till skolan här i Osset istället. Och tack för det säger jag bara!
Hoppas på en bättre dag imorgon, vilket jag vet det kommer bli. Vad kan bli värre än den här dagen..!?


Kommentarer
Postat av: Linn S

<3 <3 <3 <3!!!!!!!!!!

2015-03-16 @ 21:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0