Äntligen hemma



Ligger hemma i sängen nu och måste sova en stund. Är skit trött efter den här dagen. När jag kom hem så lade jag mig rätt över sängen och kände hur hela huvudet började snurra, kom då på att jag endast har druckit ett glas juice till frukost och inget mer. Helt sjukt. Inte konstigt att man är så himla trött i skallen.
Dem andra i gruppen skulle åka till något ställe utanför Wakefield och shoppa, jag skulle jättegärna vilja åka med för jag vill ju handla lite nya kläder och se lite av stället nu när vi ändå är här, men hade inte så mycket pengar så att jag kan lägga dem idag. Vi ska till Leeds på fredag en hel dag och endast shoppa så sparar pengarna till dess, ne nu ska kah vila en stund. 
Vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0