blogglista part three

Förlåt för alla dessa listor, men har varit så himla trött idag och har inte orkat skriva något, så jag ger er denna. Jag lånade listan från Ellen Gräntz 
 
 
Det första du tvättar i duschen?
Kroppen
 
Gillar du kaffe?
Nej, fyfan
 
Har du några piercingar?
Jag har två i vänstra örat, ett i högra, i naveln och tungan. 
 
Hur mår du just nu?
Nja, kan ju säga att jag har mått mycket mycket bättre.
 
Sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på?
Men va? Har typ crusher på 40 pers.
 
Berätta om din senaste dröm.
Vet inte ens hur jag ska formulera denna dröm. Kommer inte ihåg så mycket men minns att jag och mamma skulle åka bort från ett hotell(??) för att någon hade hängt sig där och om vi inte åkte därifrån så skulle vi typ dö. Så skulle jag köra så när jag skulle köra iväg så drog jag alltid på för högt motorvarv så bilens koppling brann typ upp. Plus att baklucksdörren var borta så det var askallt i bilen sen hade vi typ en ponny i bilen? Skit konstigt.
 
Gillar du keso?
Nej, fy. Vidrigt. 
 
Använder du smileys?
När jag mår bra så gör jag det, annars aldrig. (Drog en liten pik till mina vänner, lol)
 
Är dina föräldrar stränga?
Haha, nej gud nej. Fast kommer dock ihåg att jag inte fick sova borta hos vänner förns jag typ va 14 år för att min syster var värsta drygungen och drog på festivaler i 13 års ålder utan att mamma visste de och det fick jag sota för!!
 
Var kommer du vara på lördag?
Kommer typ ligga i sängen och gråta över hur misslyckat liv jag lever
 
Har du lockigt hår?
Nej, men väldigt fult vågigt. Tyvärr.
 
Hur många länder har du besökt?
Men gud, varför?? Eh, gissar på fyra. Är alldeles för trött för att räkna upp dem i huvudet.
 
När grät du senast?
Alltså shit, det var verkligen längesen jag verkligen grät. (bortser från filmer). Måste varit i midsomras, den dagen var verkligen jobbig. Det var dagen efter min mormors begravning.  
 
Har du gått in i en vägg någon gång?
Det har jag säkert. 
 
Vem skrev du senast om i din dagbok?
Mina kära morföräldrar
 
Vem står du närmast, din mamma eller pappa?
Min mamma. Men kan dock säga att jag står min pappa väldigt nära också då han är den jag snackar skit med medans vi övningskör!
 
Sover du med tvn på?
Har ingen tv, men datorn står på hela nätterna då jag inte kan sova om det är knäpptyst. (PEPPAR PEPPAR TA I TRÄ)
 
Har du någon gång valt att ta ett bad istället för en dusch?
Nej, vi hade typ badkar när jag var 1 år
 
Vad var det senaste du köpte?
Nutella antagligen.
 
Hatar du fler än tre personer?
Nej, hata är ett grymt starkt ord som jag typ inte använder, lol. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0