Dags igen



Nu sitter jag här igen och väntar på att min lilla misse ska vilja komma in. Är inte ett dugg trött heller så passar på att sitta här nere och vänta. 
Imorse så berättade mamma att hon hade hört något slags kattdjur skrika så det dåna. Hon tyckte först att det lät som två katter som bråka. Tur som det va, så var inte min lilla misse inblandad, hon låg så sött bredvid min huvudkudde och sov. Jag visste dock inte att Siv hade blivit insläppt under natten/morgonen då hon börjar vilja vara ute allt mer och mer så jag var tvungen att springa upp och kolla också för att vara säker att hon var inne. Hur dum får man vara? Hon tekniskt sett låg på mig när jag vakna och ändå har jag glömt de en halvtimme efter?! Herregud. 
Aja, vi kom iallafall inte fram till vad det var så, hoppas verkligen inte att det var något allvarligt så att det ligger någon katt och lider, usch. 

Vi hörs imorgon, nu ska jag och Sivan sova! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0