den där känslan

Jag vet precis vad som triggar igång mig när det gäller att börja skriva om saker som kanske gör mig ledsen. Sorlig musik. Ja men det brukar ju vara så, Eve.
Jag blir väldigt väldigt ledsen när någon sorlig musik går igång för att då kommer alla känslor och tankar fram, dem som jag verkligen känner varje dag men som jag alltid håller instängda i något rum långt inne i min kropp. Där har jag dem för allas bästa tror jag. 
Egentligen vet jag inte om jag vill skriva en massa idag, jag känner verkligen inte alls någon lust för det men ändå känner jag min magont, den har när jag håller inne mina känslor, att den där konstiga känslan försvinner när jag skriver och så brukar det nog oftast vara. 
Om jag ska vara helt ärlig, så vet jag nog inte hur jag känner, jag brukar alltid ha så himla lätt att uttrycka mig i skrivformat men nu går det inte, jag önskade att det gick. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0