En hemmakväll i Ossett

 
Ja, som sagt så följde ju inte jag med till det där shoppingcentrumet pga att jag vill spara pengar, men jag surar inte för det. Har legat och vilat nu ett bra tag och snart kommer Robin och Joel hit för att träffa Alistair, sonen i min värdfamilj. Joel kommer hit för att förbereda lite inför lördagens festligheter och Robin ville spela fifa, ja herregud. Men det kommer nog bli kul, nog för att jag inte kommer hänga med dem men man vet ju aldrig. 
Har haft en skön kväll iallafall och är så glad för att jag kan vara uppe lite längre ikväll då vi börjar tio imorgon i skolan. 
Jag är en sån människa som går och lägger mig tidigt för att jag vet att jag ska upp tidigt. Har erfarenheter sen i somras då jag var uppe hela natten, sov två timmar och skulle jobba tio timmar sen dagen efter. Ingen hit om jag får säga det själv. Så nej tack. 
Förlåt också för att ni endast har fått tråkiga mobil bilder dessa dagar, men jag glömde ju kamera laddaren hemma och måste spara batteriet tills vi besöker Leeds, men ni får stå ut några dagar till!! 
Hoppas ni får en fin kväll och vi ses säkert senare! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0