en massa text

Jag känner att jag har en massa energi som jag måste ta död på för att jag vill kunna gå och lägga mig snart och sova. Jag känner också att jag vill skriva något, men jag vet inte vad. Jag vill skriva peppande inlägg samtidigt som jag vill skriva hur mycket livet suger ibland. Men jag vet inte hur jag ska forma det snyggt. Jag vill inte att det ska bli en enda röra, jag vill ju att ni ska förstå vad jag vill säga med det jag skriver. 
Jag är nog inte på det humöret tror jag, inte på det där verkliga skrivhumöret som jag brukar få ibland. Då man verkligen känner att "Jo, jag måste skriva detta". Det är nog den bästa känslan jag vet, för det är då man beskriver allt som allra bäst! 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0