En tråkig framtid



Har suttit nu de senaste 3 timmarna typ och bara funderat över min framtid. Är så himla osäker hela tiden och jag ändrar mig varje dag. Den tanken jag har nu känns dock ganska bra. Och min idé är att jag ska bo hemma iallafall tills jag har skrapat ihop lite pengar så ska jag jobba med min utbildning. Jag vill verkligen inte jobba med det jag blir utbildad till men om det betyder att jag får en framtid så som jag vill ha den så är det värt det. Jag tror också att det är ganska bra att ha en startsumma att börja livet med. 
Hm, jag lovar att jag kommer ha andra tankar imorgon, jobbigt ibland. Och folk säger att man inte ska ha så bråttom men, det är inte så långt kvar tills jag är där. Jag tar studenten om 3 månader, så jo det är bråttom. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0