godis till mina engelska peeps

 
Det här har jag köpt till min värdfamilj som jag ska bo hos i England när jag är där. Dem önskade faktiskt bara ahlgrens bilar men tyckte det var så tråkigt så drämde till med lite mer svenskt godis. Tycker det är lite roligare om man blandar allt istället för att ge alla en varsin påse bilar så ba "här varsegod". Känns lite roligare såhär. 
Jag köpte faktiskt mer än detta men bilderna blev så himla tråkiga så ville inte lägga upp dem, dock är väl inte dessa mina favoriter heller men alltså... Lite får man väl stå ut med. 

Hur som helst så kom jag inte så långt me pluggandet, fick så ont i magen så slutade med att jag sprang in på toaletten och satte mig mot elementet. Det funkar alltid då vi alltid har så himla kallt i huset och inne på badrummet så står elementen på fullgång! Ska försöka göra klart papprena nu, men är så himla slut... blää


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0