going to bed with bae

Japp, nu är det ängligen dags för att hoppa i säng. Hatar dock att jag ska behöva flytta på Siv nu när jag ska lägga mig. Såhär ligger hon JÄMT, fast uppe vid kuddarna, bokstavligen så när jag också ligger i sängen. Hatar att flytta på henne för hon blir så sur så då ska hon hålla på och springa ut och in och jävlas med mig och min sömn. Jaja, har varit nere med mamsen som är sjuk och pratat med henne om min Englandsresa och kollat på lite tv innan jag och hon bestämde sig för att gå och lägga oss. 
Alltså jag är så himla ledsen just nu, jag tror jag börjar få en infektion eller något liknande i tungan. Har ont i den konstant när jag har piercingen i, så ska börja sova utan den nu ett tag. Jag gjorde det förut och det var därifrån det började så vet inte om piercingen har samlat på sig en massa skräp och sen har jag bara satt in den i munnen, får börja gurgla saltvatten! Men just den där smärtan, är så himla rädd över att det när som helst ska gå att trycka ut var ur hålet typ, förstå?!?!
 
Ne nu måsta jag verkligen försöka sova, annars kommer jag inte komma upp imorgon. Börjar tidigare imorgon så... tidigt tidigt det blir!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0