Haworth





Hej och godmorgon på er, typ. Dagen började med att Sanna väcker mig och säger att jag ska med hon och hennes värdfamilj på någon utflykt. Jag ville ju absolut inte med eftersom jag hade inställt mig på att kunna sova och ta det lugnt hela dagen, men ne. Nu fick jag mig en halvtimme att göra mig iordning på. Mådde skit dåligt också, var så himla, himla trött. 
Stället vi åkte till hette typ Haworth, tror jag. Kommer inte ihåg, men något sånt var det. Det var svinkallt där och mina fingrar höll på att kapas av pga att dem blev så kalla. Men vi hade det ganska trevligt, vi åt god mat också. Hoppas ni har haft en härlig lördag, nu måste jag verkligen vila mig lite innan vi ska ha vårat farewell party ikväll och imorgon åker vi hem, jättesorligt. Trivs verkligen här och alla är jättetrevliga.. Åå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0