Hon är på riktigt allt



Alltså min katt, världens bitch och en total kopia utav mig. Säkert därför vi går ihop så bra. Jag är ingen katt människa, men när det gäller denna lilla fjolla så transformerar man om sig till catwomen. 
Jag får sådan panik när jag börjar tänka på detta, min mamma säger åt mig att låta bli men varför? Klart jag undrar. Det jag snackar om här är att vi vet inte hur gammal Siv är. Hon kom till oss som en hemlös katt då hon hade rymt från sitt förra hem då dem hade en liten elak katt som körde iväg henne.
Anyways, jag blir så himla rädd när jag tänker på detta, för då kommer samtidigt tankarna hur mitt liv ser ut utan henne. Ni som inte är djurmänniskor, förstår inte. Och det förstår jag. Men jag får rent ut sagt panik, jag har delat hur många år som helst med denna bönan, hon sover konstant på mig varje natt, hon ligger jämt jättetätt intill och tar upp hela sängen fast jag har 120 säng. 
Hon är på riktigt allt, hon är ju min. Min lilla mysis. Och jag hatar att jag en dag inte kommer ha det såhär. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0