Jag dör skodöden



Alltså ser ni dessa skor!!!?!?! Jag är så himla förälskad i dessa och jag är så glad att jag bestämde mig för att beställa hem dem. 
När jag kom in och gick in till köket så mötter jag av två stora paket. Postbilen hade t.om. varit tvungen att köra upp dem till vårt hus för att paketen var förstora för postlådan. Sånt gillar vi. 
Nu kommer jag pryda gatorna så snyggt! Gud, är som ett litet barn på julafton. Iiiiiihhh!!
Jag beställde också en byxdress som jag tänkt ha till studentkryssningen och den satt också bra! Är så himla glad just nu. 
Mitt i allt plugg och all stress så kommer dessa skönheter, på samma dag också, på en fredag och bara lyser upp allt! Älskar byxdressen och skorna!! 



Kommentarer
Postat av: Fanny Kvist

Så grymt snygga!

Svar: Eller hur!!!
Evelina Eliasson

2015-03-06 @ 17:24:36
URL: http://fannykvists.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0