let's go over here, to my bed

 
Nu ligger jag redo i sängen för att slå på ett family guy avsnitt och försöka sova. Är ganska hungrig men vet inte om jag orkar släpa fram massa prylar för att göra iordning mat? Orkar jag det? Åå, beslutsångest. Kommer må illa imorgon dock om jag inte gör de, kommer ju vara dö hungrig. Aja, får se hur det slutar sen. 

Den här helgen har gått alldeles för fort, har verkligen inte gjort någonting. Men tycker det är så skönt. Jag ger mig själv nästan lite för mycket egentid. Är alltid ensam. Men jag ska inte klaga, jag älskar det! 
 
Skrev i tidigare inlägg att jag har mått sådär hela helgen, ja men gissa det här då. Ni vet den där känslan innan man blir förkyld? Den där lilla obehagliga smärtan i halsen? Fast det är typ ingen smärta, det är bara en jätteobehaglig känsla, japp. Den har jag just nu. Orkar verkligen inte. Det får bli te hädanefter med honung.. Åå, jag som hatar te och honung.. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0