Mot the old vic



Har precis gjort mig klar och ska snart iväg till en pub som kallas för the old vic. Vi ska köra lite musik quiz med värdfamiljerna och lärarna. Har suttit typ sen jag kom hem från skolan och letat reda på lite historia inom musikbranschen här i UK. Kan ändå ingenting men jag ska fan vinna!!

Dem andra snackade om att dra till Wakefield efter men vem fan pallar det? Visst det är Sain't patrick's day men vi ska upp sju för att gå i skolan. Vem pallar? Och nej, är verkligen inte en sådan människa som tänker "äh vafan bara här en gång." Drar hellre till Irland på denna dag något annat år än idag om jag ska vara helt ärlig!!
Nej, nu är jag t.om. försenad! 
Ha en fin kväll!



Kommentarer
Postat av: Sandra Ajax

Åh, låter som en kul kväll väntar! :)

2015-03-17 @ 21:42:04
URL: http://sandraajax.se/
Postat av: Koehler

Åh men vad kul du lät! :D

2015-03-17 @ 21:42:48
URL: http://fames.se/koehler

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0