myskväll

 
Sitter i köket just nu med min syster och bror som sitter och försöker räkna ut något konstigt mattetal som dem inte förstår alls hur dem ska räkna ut de. Inte jag heller för den delen. Förstår inte hur dem orkar haha. 
Sitter hur som helst nere i köket nu för hade tänkt att jag ska räkna lite matematik med syrran min för lite provförberedande på måndag. Måste ju försöka hinna med ett matteprov till innan jag åker till England känner jag. Skulle vara så skönt att få ett till kapitel av från sina axlar så man kan slappna av lite. 
 
Lördagkväll då, ja, myskväll blir det. Har ingenting och göra och har inte så stor lust till att göra någonting så det känns bra att vara hemma! Har typ sovit hela dagen idag så är jättepigg nu, funderar starkt på att gå ut och gå och försöka gå in mina nya skor litegrann men orkar verkligen inte byta om. Sitter just nu med shorts och t-shirt. Lat som man är! 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0