någon var hungrig

 
Vaknade klockan åtta idag, trött och ville somna om men det gick inte. Var väl lite för pigg antar jag. 
Idag mår man väl som man mår, är trött i kroppen och har ångest som fan över att det är måndag imorgon igen. Skola... Lagom trött på den nu. 
 
Hur som helst så gick jag ned och gjorde frukost till mig själv, fyra mackor. Vet att dem kanske inte ser så hiiiimla goda ut på bilden men det var riktigt gott. Jag brukar alltid göra 1-2 extra mackor om jag vet att jag ska kolla på film eller serier när jag ska äta för att allting blir mycket godare om man äter samtidigt till något att titta på. Tycker jag, haha! 
 
Ne, idag blir det en lugn dag. Har inget plugg heller så det känns väl lite skönt ändå. 


Kommentarer
Postat av: Ellen

Ha, men så gott :)

2015-03-01 @ 10:17:29
URL: http://ellengrantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0