panik

Jag får verkligen panik på mig själv, jag känner i kroppen att det är något jag verkligen måste prata eller skriva om men jag vet inte alls hur jag ska formulera mig, hur jag ska göra det rätt. Just nu är det så mycket i mitt huvud så att det bara åker runt lite överallt och just därför jag inte får ut det på skrift. Hur ska jag göra? Vad gör man om man verkligen vill prata om något men man vet inte hur man ska formulera sig? Det brukar ju vara lättare att skriva, men jag vet verkligen inte vart jag ska börja, eller hur jag ska sluta. Vad är det som ska komma först? Vad är det jag stör mig på mest? Vad är det som gör mig ledsen? Gah, det är alldeles för mycket. Såhär har det varit jättelänge nu, att jag verkligen har velat skrivit av mig men det har inte gått. Får en sådan huvudvärk utav detta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0