Skitdag



Alltså usch för den här dagen. Ville verkligen inte gå upp imorse, var så himla nära att sjukanmäla mig för att jag visste att den här dagen är ren tortyr. Alla i min klass åker till Gävla högskola idag för att kika lite men jag valde att avstå för varför ska jag liksom kolla på en högskola jag inte vill gå på?! Tyckte att det kändes fett onödigt. Nu sitter jag i skolan helt själv och kommer vara helt själv hela dagen. Jag går ända till klockan 16.00. Fyfan. 
Varför åkte jag inte med? 
Kommer vilja sitta inlåst i ett klassrum hela dagen och inte för att jag inte vågar gå ensam och så vidare, men jag hatar det. Jag går inte och sätter mig i matsalen t.ex. helt själv och käkar. Aldrig. Dock kan jag tycka att det är skönt att sitta ensam i ett klassrum och typ göra lite vad man vill. 
Åå, vill hem och dagen har knappt börjat. 

Dagen består iallafall utav att jag ska göra klart min landet uppgift som ska redovisas imorgon. Ingen liten uppgift så kan väl säga att jag ligger lagom risigt till.. Ååå 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0