tacokväll

 
Hej på er. Ligger just nu i sängen med en trocadero flaska i handen och i flaskan finns det ett sugrör som jag dricker ur lite då & då. Har faktiskt precis kollat på ett avsnitt utav trolljägarna och ätit. Som ni ser på bilden så står maten i sängen, det är för att jag verkligen gör allt i min säng, äter, sover, dricker. Ja, ni förstår! 
Btw, är helt besatt utav trolljägarna, jag älskar verkligen när dem får fast "boven" och ska konfrontera hen så ba "nej jag har inte gjort nått". Får en sån där skön känsla i kroppen. Ne, här kan man inte ligga hela kvällen, usch jag borde verkligen plugga men jag är helt matt i kroppen och helt slurkörd i huvudet. Vad ska jag göra? Har ångest och panik.


Kommentarer
Postat av: studentmaten.blo.gg

Ser supergott ut, hoppas du får en fortsatt trevlig kväll!

Svar: Detsamma!! :D
Evelina Eliasson

2015-03-11 @ 19:18:39
URL: http://studentmaten.blo.gg/
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Gott!

2015-03-11 @ 20:51:57
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0